jūnijs 18, 2017

Mediju naudu Sorosa domubiedriem

Latvijas medijos sabiedriski nozīmīgu saturu veidos un nacionālo kultūrtelpu par valsts naudu stiprinās personas, kas bijušas vai joprojām ir saistītas ar miljardiera Džordža Sorosa ietekmi. Teju […]
jūnijs 18, 2017

Aptauja: Bondars pārliecinoši sīvākais Ušakova pretinieks; LRA pozīcijas neskaidras

Latvijas iedzīvotāju atbalsts Rīgas mēra amata kandidātam Mārtiņam Bondaram pieaug, savukārt politiķa pārstāvētā partija Latvijas Reģionu apvienība nebauda tādu pašu atzinību kā tās līderis, liecina Sabiedriskās […]
jūnijs 18, 2017

Ušakova konkurentiem pietrūkst oriģinalitātes un asuma

Pašreizējais Rīgas mērs un partijas “Saskaņa” priekšsēdētājs Nils Ušakovs ir stabils līderis starp Rīgas mēra amata kandidātiem. Kā liecina Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) […]
jūnijs 18, 2017

ZZS Rīgā sarežģītas izvēles priekšā – grimt vai tomēr celties?

Politisko organizāciju apvienība “Zaļo un zemnieku savienība” (ZZS), kura par Rīgas mēra amata kandidātu izvirzījusi Armandu Krauzi, kļuvusi par nepamanāmāko valdošās koalīcijas partiju gaidāmajās pašvaldību vēlēšanās […]
jūnijs 18, 2017

Aptauja: Pašvaldību vēlēšanās lielākā cīņa vēl priekšā; 31% respondentu nav izlēmuši, par ko balsot

Gandrīz trešā daļa jeb 31% aptaujāto Latvijas ekonomiski aktīvo pilsoņu vēl nav izlēmuši, par kuru partiju balsos jūnijā gaidāmajās pašvaldību vēlēšanās, liecina Sabiedriskās domas un tirgus […]
jūnijs 18, 2017

Rožukalnes reliģiskā naida runa ieies Latvijas žurnālistikas vēsturē

Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisija šonedēļ uzklausa Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) locekļu amatam pieteiktos kandidātus, lai lemtu par to, kuras personas virzīt apstiprināšanai […]
jūnijs 18, 2017

Aptaujas rezultāti liecina par samilzušām problēmām mediju vidē

Mūsdienās masu mediji uzskatāmi par sabiedriskās dzīves un kultūraprites skatuvi – bez tiem nebūtu iedomājama ne valsts politika, ne ekonomika, nedz arvien pieaugošais zvaigžņu un slavenību […]
jūnijs 18, 2017

Kad respondents izvēlas neatbildēt – sabiedriskās domas un tirgus izpēte jaunu izaicinājumu priekšā

Sabiedriskās domas izpēte joprojām ir galvenais veids, ar kura palīdz rast atbildes uz svarīgiem jautājumiem saistībā ar politiskās vides dinamiku un atklāt cilvēku attieksmi pret konkrētām […]
jūnijs 17, 2017

Alberts Jodis: Cik ilgi vēl sabiedriskie mediji sēdēs uz diviem krēsliem vienlaicīgi?

Jau kādu laiku publiskajā telpā ir aktualizējies jautājums par sabiedrisko mediju aiziešanu no reklāmas tirgus. Nenoliedzams ir fakts, ka viedokļi šajā tematā dalās un lielākoties galvenie […]